Vatandaş, engelli bir yolcuya gösterilen özen ve saygının kendisini derinden etkilediğini belirterek, ilgili şoförün ödüllendirilmesi gerektiğini söyledi.
GÖRMEZDEN GELİNMEDİ
Olayın Afyonkarahisar Belediyesine ait 11 numaralı, 03 AAL 113 plakalı hatta meydana geldiğini belirten vatandaş, yaşadıklarını şu sözlerle anlattı: “Güzellikler paylaştıkça çoğalır. Şahsım ve diğer vatandaşlarımız adına bu davranışı görmezden gelemedim. Şoför arkadaş, engelli bir ağabeyimiz için otobüsü dikkatlice kaldırıma yanaştırdı. Ancak beni en çok etkileyen kısım bundan sonrası oldu.”
"ASIL İNSANLIK BUDUR"
Vatandaşın aktardığına göre sürücü, engelli rampasını açmadan önce otobüsteki yolcuları nazik bir şekilde uyardı. Daha sonra rampayı açarak engelli vatandaşı araca güvenli şekilde bindiren şoförün, yolcuya gösterdiği ilgi ve saygı takdir topladı.
“Adeta bir misafirini ağırlar gibi davrandı. Engelli ağabeyimizi onurlandırdı, kendisini değerli hissettirdi. İneceği durakta da yine yardımcı oldu ve ‘Bir ihtiyacınız var mı?’ diye sordu. İşte asıl insanlık budur” ifadelerini kullanan vatandaş, yaşadığı duyguyu dile getirdi.
TEŞEKKÜRLE ONURLANDIRILSIN
Engelli vatandaşın rencide olmaması adına fotoğraf paylaşmadığını belirten vatandaş, yetkililerin dilerse saat 12.10 sıralarında 03 numaralı hatta ait kamera kayıtlarını inceleyebileceğini ifade etti.
Özellikle gaziler ve engelli bireyler adına bu davranışın çok kıymetli olduğunu vurgulayan vatandaş, “Umarım bu arkadaşımız yetkililer tarafından teşekkürle onurlandırılır. Böyle insanların sayısı arttıkça toplum olarak daha güzel bir yerde olacağız” dedi.




