Muharrem ayı dolayısıyla gerçekleştirilen programda mahalle sakinleriyle buluşan İl Başkanı Şahin, vatandaşlara aşure ikram ederek birlik ve beraberlik sofrasına ortak oldu. Programda konuşan İl Başkanı Şahin, aşure ikramının toplumda dayanışma, kardeşlik ve paylaşma kültürünü güçlendirdiğini ifade etti. Organizasyona katkı sunan muhtarlık, hayırsever vatandaşlar ve emeği geçenlere teşekkür edildi.
Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ





