Afyonkarahisar’ın Bolvadin ilçesinde eğitim kurumlarında gerçekleştirilen sene sonu programları, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yöneticilerinin katılımıyla yapıldı. Bolvadin İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Ali Keleş ile Şube Müdürleri Turgut Karakuş ve Hasan Çağlar, ilçedeki okullarda düzenlenen programlarda öğrenciler ve öğretmenlerle bir araya geldi.
SENE SONU PROGRAMLARI DÜZENLENDİ
Bolvadin Anaokulu, Hasan Gemici Ortaokulu, Şehit Abdulkadir Kocatürk Anadolu Lisesi ve Raziye Sultan Yusuf Kayabaşı Sosyal Bilimler Lisesinde gerçekleştirilen sene sonu etkinliklerinde yıl boyunca yürütülen eğitim faaliyetleri değerlendirildi. Öğrencilerin çeşitli gösteriler sunduğu programlarda eğitim öğretim yılının genel bir değerlendirmesi yapıldı.
YÖNETİCİLER ÖĞRENCİLERLE BİR ARAYA GELDİ
Programa katılan Bolvadin İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Ali Keleş ve şube müdürleri, öğrenci ve öğretmenlerle sohbet ederek başarılı bir eğitim yılı geçirilmesi temennisinde bulundu. Etkinlikler, yıl sonu değerlendirmeleri ve hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.





