Programa İl Müdürü Bilal Erdoğan da katılarak çocuklarla bir araya geldi. Etkinlikte, Muharrem ayının manevi atmosferi paylaşılırken birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duyguları ön plana çıktı.
ÇOCUKLARLA MANEVİ ATMOSFER PAYLAŞILDI
Programda çocuklarla sohbet eden İl Müdürü Bilal Erdoğan, aşurenin temsil ettiği paylaşma ve kardeşlik kültürünün önemine dikkat çekti. Çocukların etkinlik boyunca yaşadığı mutluluk ve heyecanın Muharrem ayının manevi değerlerini yansıttığı ifade edildi.
BİRLİK VE KARDEŞLİK MESAJI
İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, düzenlenen programın hayırlara vesile olması temennisinde bulunularak Muharrem ayının ülkeye sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesi dileğinde bulunuldu.
Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ



