Gerçekleşen nezaket ziyaretinde, bölgesel gelişmeler, yerel yönetim çalışmaları ve karşılıklı iş birliği imkanları ele alındı. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, iki ilçe arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulunuldu. Dinar Belediye Başkanı Veysel Topçu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek konuklarına teşekkür etti ve çalışmalarında başarılar diledi. Ziyaret, karşılıklı iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Dinar’da okul ve kurum müdürleri toplantısı gerçekleştirildi
Dinar’da okul ve kurum müdürleri toplantısı gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

Kaynak: SAFİYE UYSAL