İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ve Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un görevden uzaklaştırıldığını duyurdu. Bakanlıktan yapılan açıklamada, her iki belediye başkanının “suç işlemek amacıyla örgüt kurma” ve “rüşvet” suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmalar çerçevesinde tutuklandıkları hatırlatıldı. Açıklamada, Akpolat ve Turgut’un Anayasa’nın 127’nci maddesi ile 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 47’nci maddesi uyarınca, geçici bir tedbir olarak İçişleri Bakanlığı tarafından görevlerinden uzaklaştırıldığı ifade edildi.
Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ


