İscehisar Belediye Başkanı Seyhan Kılınçarslan, ilçe protokolü ile birlikte Fatih İlkokulu’nda düzenlenen karne dağıtım törenine katılarak öğrencilerin yıl sonu heyecanını paylaştı. Programa İscehisar Kaymakamı Enis Akdağoğlu ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Koçak da katıldı. Öğrenciler karne sevinci yaşarken, protokol üyeleri sınıfları gezerek çocukları tebrik etti ve iyi tatiller diledi.

Karne dağıtımı sonrası açıklamada bulunan Başkan Kılınçarslan, öğretmenlere ve ailelere emeklerinden dolayı teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı: “Emek veren tüm öğretmenlerimize, destek olan ailelerimize teşekkür ediyor; çocuklarımıza sağlıklı, huzurlu ve dolu dolu bir tatil diliyorum. Gelecek onların, bizler ise her zaman yanlarındayız.” Program, öğrencilerle hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.

Kursiyerlerin yıl boyu emekleri sergilendi
Kursiyerlerin yıl boyu emekleri sergilendi
İçeriği Görüntüle

Kaynak: SAFİYE UYSAL