Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Daire Başkanlığı görevine atanan Kaymakam Yosunkaya, ilçedeki görev süresinin sona ermesi dolayısıyla belediye başkanına nezaket ziyaretinde bulundu.

“KATKILARINDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUZ”

Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş, Kaymakam Yosunkaya’nın görev süresi boyunca ilçeye önemli hizmetlerde bulunduğunu belirterek, kamu hizmetlerine sağladığı katkılar ve kurumlar arası iş birliğine verdiği destek nedeniyle teşekkür etti. Öztaş, Yosunkaya’ya yeni görev yerinde başarılar diledi. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Tatarlı Belediye Başkanı Kayer’den Başkan Öztaş’a ziyaret
Tatarlı Belediye Başkanı Kayer’den Başkan Öztaş’a ziyaret
İçeriği Görüntüle

Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ