AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Ali Özkaya, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu'nda gerçekleştirilen oylama sonucunda yeniden Sayıştay Başkanlığı görevine seçilen Metin Yener'i tebrik etti. Milletvekili Özkaya, yaptığı açıklamada, "TBMM Genel Kurulu'nda gerçekleştirilen oylama sonucunda yeniden Sayıştay Başkanlığı görevine seçilen Sayın Metin Yener'i tebrik ediyor, yeni görev döneminde üstün başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.
Seçimin hayırlı olması temennisinde bulunan Özkaya, "Gazi Meclisimizin iradesiyle gerçekleşen bu seçimin devletimiz, milletimiz ve Sayıştayımız başta olmak üzere tüm kurumlarımız için hayırlı olmasını temenni ediyorum" dedi.


