Afyonkarahisar İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkililerinin de katıldığı toplantıya İl Müdürü Özkan Parlak, il müdür yardımcıları ile Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürlüğü yetkilileri iştirak etti. Toplantıda, 1 Temmuz 2026 tarihi itibarıyla ülke genelinde uygulanmaya başlanacak B-Reçete Sistemi’nin etkin ve verimli şekilde yürütülmesine yönelik değerlendirmeler yapıldı.

Sistem kapsamında tarımsal üretimde kontrol mekanizmalarının güçlendirilmesi, bitki sağlığı süreçlerinin daha etkin takip edilmesi ve uygulamanın sahada sorunsuz şekilde hayata geçirilmesinin hedeflendiği belirtildi. Yetkililer, yeni sistemin üretim güvenliği ve sürdürülebilir tarım açısından önemli bir adım olacağını ifade etti.




