Afyonkarahisar Dazkırı Belediye Başkanı İsmail Taylan, İl Genel Meclisi bütçe görüşmelerinin yapıldığı son toplantıya Kaymakam Zeliha Uz ve OSB Müdürü Derya Öner ile birlikte katılıp, ilçeye yapılacak yatırımlar hakkında görüşmelerde bulundu. Başkan İsmail Taylan “Misafirperverliğinden dolayı İl Genel Meclisi Başkanımız Sayın Burhanettin Çoban ve bütün üyelerimize teşekkür ederim” dedi. Yapılan toplantının ardından günün anısına çekilen fotoğrafla sona erdi. G/A
Başkan İl Genel Meclisi Toplantısına Katıldı
Afyonkarahisar Dazkırı Belediye Başkanı İsmail Taylan, İl Genel Meclisi’ne katılıp ilçeye yapılacak yatırımlar hakkında görüşmeler yaptı.
Özel Haber
Trend Haberler
Afyon’daki hastane tartışmasına ilişkin ilk açıklama: Acar ne dedi?
Afyon’daki cinayet davasında dikkat çeken tanık beyanı: “Sinan Taşdemir kan parası veremem dedi”
Afyon’da sudan sebeple kavga: Mahkeme ne karar verdi?
Bu üç müdür iyi ki Afyon’da!
Afyonkarahisar bu kez merkezden sallandı! Peş peşe depremler kaydedildi
ATTİLA SAYESİNDE HAYAL GERÇEK OLDU




