İlçe Nüfus Müdürlüğü personelleri, Sandıklı Kaymakamı Mehmet Sülün'ü ziyaret etti. Bu ziyaret, 11 Temmuz Dünya Nüfus Günü dolayısıyla gerçekleşti. Sandıklı Kaymakamı Mehmet Sülün, İlçe Nüfus Müdürü Erdal Özer ve nüfus personellerini kabul etti. Bu ziyarette, nüfus konusunda yapılan çalışmalar ve gelecek planları konuşuldu. Kaymakam Mehmet Sülün, nüfus müdürlüğü personellerine yaptıkları önemli çalışmalardan dolayı teşekkür etti ve başarılarının devamını diledi. >>ODAK HABER MERKEZİ

 

Şuhut'ta kimler için veda programı gerçekleştirildi?
Şuhut'ta kimler için veda programı gerçekleştirildi?
İçeriği Görüntüle

#afyonkarahisar #sandıklı #kaymakammehmetsülün #odakgazetesi #dünyanüfusgünü

Muhabir: TE Bilisim