Sağlık Memuru Cengiz Viran ve Anestezi Teknisyeni Ömer Ulu, Milletvekili Arslan’a nezaket ziyaretinde bulundu.
“ESKİ MESAI ARKADAŞLARIMLA BULUŞMAKTAN MEMNUNİYET DUYDUM”
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Arslan, birlikte görev yaptığı mesai arkadaşlarıyla bir araya gelmenin kendisi için anlamlı olduğunu ifade etti. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede geçmişe dayanan çalışma hatıraları ve güncel konular üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
Arslan, nazik ziyaretleri dolayısıyla Viran ve Ulu’ya teşekkür ederek, mesai arkadaşlığı bağlarının her zaman güçlü şekilde devam ettiğini vurguladı.
Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ



