Kütahya Valisi Musa Işın, Kütahyaspor Kulüp Başkanı Osman Altınkaya ile yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti. Görüşmede kulübün mevcut durumu, 2026-2027 sezonu hazırlıkları, sportif hedefleri ve kurumsal yapılanma süreci değerlendirildi. Ayrıca kulübün şehirle olan bağı ve yeni dönemde yürütülebilecek iş birliği ile destek mekanizmaları hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.

Vatandaşlara aşure dağıtıldı
Vatandaşlara aşure dağıtıldı
İçeriği Görüntüle

VALİ IŞIN'A KÜTAHYASPOR FORMASI HEDİYE EDİLDİ

Ziyaret sırasında Kütahyaspor yönetimi tarafından Vali Musa Işın'a üzerinde "43 Musa Işın" yazılı Kütahyaspor forması takdim edildi. Görüşmede, geçtiğimiz sezon TFF 3. Lig 4. Grup'ta elde edilen şampiyonluğun ardından kulübün 2. Lig'deki hazırlıkları, altyapı çalışmaları ve sportif yapılanma süreci de gündeme geldi.

Kütahyaspor2

BELEDİYEDE 2. LİG SÜRECİ DEĞERLENDİRİLDİ

Valilik ziyaretinin ardından Kulüp Başkanı Osman Altınkaya ve yönetim kurulu üyeleri, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ile bir araya geldi. Toplantıda yeni sezon hedefleri, altyapı faaliyetleri, tesisleşme çalışmaları, kurumsal kapasitenin geliştirilmesi ve kulübün 2. Lig'de yürüteceği hazırlık süreci ele alındı. Görüşmenin sonunda Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, Kulüp Başkanı Osman Altınkaya ve yönetim kurulu üyelerine yeni sezon için başarı dileklerini iletti.

Kaynak: İHA