Şehit Ömer Halisdemir Parkı’nda gerçekleştirilen pikniğe öğrencilerin anneleri de katılarak çocukların mutluluğuna ortak oldu. Oyunlar, çeşitli etkinlikler ve ikramlarla renklenen organizasyonda öğrenciler, yoğun geçen eğitim yılının yorgunluğunu atarak gönüllerince eğlenme fırsatı buldu.

Sınıf öğretmeni Kadir Ulu, etkinliğin öğrencilerin motivasyonunu artırmak ve sınav stresinden uzaklaşmalarını sağlamak amacıyla düzenlendiğini belirterek, “Bu etkinlik, öğrencilerimizin yıl boyunca gösterdikleri emek ve gayretin bir ödülü niteliğindedir. Derslerine düzenli çalışan, ödevlerini aksatmayan ve sınavlarda başarılı olan öğrencilerimizin yaz tatiline mutlu başlamalarını istedik. Velilerimizin katkılarıyla düzenlenen bu güzel piknik, oyunlar ve paylaşılan güzel anılarla unutulmaz bir güne dönüştü. Tüm öğrencilerimiz teşekkür veya takdir belgesi alarak bir üst sınıfa geçmenin gururunu yaşadı. Yaz tatilinin ardından yeniden buluşmak üzere vedalaştık. Organizasyona destek veren tüm velilerimize teşekkür ediyorum” dedi. Etkinlikte öğrenciler ve veliler keyifli anlar yaşarken, bu tür sosyal faaliyetlerin çocukların gelişimine katkı sağladığı ifade edildi.



