Dün akşam saatlerinde Eskişehir-Bursa karayolunda kaydedilen görüntüler yürekleri ağza getirdi. Yüksek hızla seyir halinde bulunan bir tırın arkasından takip mesafesini hiçe sayarak motosikletle yolculuk yapan 2 kişi, tedirginliğe neden oldu. Tır sürücüsünün görmesinin mümkün olmadığı noktada ilerleyen motosikletteki gençlerin tehlikeli yolculuğu, yoldan giden başka bir araçtaki vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Çay taşırken ölümden nasıl döndü?
Çay taşırken ölümden nasıl döndü?
İçeriği Görüntüle

Önlerindeki aracın fren yapmasıyla bir anda tırın altında kalmayı göze alarak seyahat eden gençlerin, trafiğe kasksız çıkmaları da tepki topladı. İHA

Muhabir: Nurbanu Soy