Programa Kaymakam Bilal Çelik'in yanı sıra Belediye Başkanı Selçuk Gönüllü, ilçe protokolü, siyasi parti temsilcileri, mahalle ve köy muhtarları ile kaymakamlık personeli katıldı.

Veda programında konuşan katılımcılar, Kaymakam Bilal Çelik'in ilçede görev yaptığı süre boyunca hayata geçirilen çalışmalar ve kamu kurumları arasındaki iş birliğine dikkat çekerek, kendisine yeni görev yerinde başarı dileklerinde bulundu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, katılımcıların iyi dileklerini iletmesi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

Mezuniyet töreninde gurur ve heyecan bir aradaydı
Mezuniyet töreninde gurur ve heyecan bir aradaydı
İçeriği Görüntüle

Kaynak: FADİME YILDIRIM