İYİ Parti İl Başkanı Muhammet Mısırlıoğlu, yaptığı açıklamada, emeklilerin en az asgari ücret düzeyinde maaş almaları gerektiğinin altını çizdi. Hayat pahalılığı nedeniyle emeklilerin zor durumda olduğunu belirten Mısırlıoğlu, "Emeklilerin ekonomik olarak rahat bir yaşam sürdürebilmeleri için hem maaşlarının artırılması gerekiyor hem de bayram ikramiyelerinin en az asgari ücret düzeyinde olması gerekiyor. Emeklilerin açlık sınırının altına itilmiş olmasının büyük yakınmalara neden olduğu açıktır. Emeklilerin hak arayışlarını ve insanca yaşam istemlerini siyasal iktidardan bağış, sadaka bekleniyor gibi algılayanlar var. Sanki siyasal iktidar babasının kesesinden bir bağışta bulunacakmış gibi algılanıyor. Bu, çok yanlış bir algı. Bugün Türkiye’de var olan tüm kaynak ve olanaklar, elinizi sürdüğünüz, gözünüzle gördüğünüz her şey, emeklilerin yıllarını verdiği emeklerinin ürünüdür" dedi.
EMEKLİLER, SADAKA İSTEMİYOR
Yaklaşan Kurban Bayramı öncesi emeklilerin maaş ve ikramiyeleriyle ilgili İYİ Parti İl Başkanı Muhammet Mısırlıoğlu’ndan açıklama geldi. Mısırlıoğlu, bayram ikramiyesinin asgari ücret seviyesinde olması gerektiğini savundu
Özel Haber
Trend Haberler
Afyon’daki hastane tartışmasına ilişkin ilk açıklama: Acar ne dedi?
Afyon’daki cinayet davasında dikkat çeken tanık beyanı: “Sinan Taşdemir kan parası veremem dedi”
Afyon’da sudan sebeple kavga: Mahkeme ne karar verdi?
Bu üç müdür iyi ki Afyon’da!
Afyonkarahisar bu kez merkezden sallandı! Peş peşe depremler kaydedildi
ATTİLA SAYESİNDE HAYAL GERÇEK OLDU




