İnek belediyenin kazdığı çukura düştü
İnek belediyenin kazdığı çukura düştü
İçeriği Görüntüle

Düzenlenen programda, Emirdağ’da görev yaptıkları süre boyunca sundukları hizmetlerden dolayı yargı mensuplarına teşekkür eden Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, adaletin sağlanması adına özveriyle görev yapan hakim ve savcılara şükranlarını iletti.

Başkan Koyuncu, yeni görev yerlerine atanan hakim ve savcılara başarılar dileyerek, “Görev süreleri boyunca adaletin sağlanması adına özveriyle çalışan kıymetli yargı mensuplarımıza şahsım ve ilçem adına şükranlarımı sunuyor, yeni görev yerlerinde muvaffakiyetler diliyorum” ifadelerini kullandı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, günün anısına hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ