Evciler Kaymakamlığı ile İlçe Müftülüğü iş birliğinde gerçekleştirilecek program, cuma namazının ardından saat 13.45'te Cumhuriyet Meydanında yapılacak. Etkinlik kapsamında vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak. Kaymakamlık ve İlçe Müftülüğü tarafından yapılan davette, tüm ilçe halkı bereketi paylaşmak ve dualarda buluşmak üzere programa davet edildi. Yetkililer, geleneksel hale gelen aşure ikramının birlik ve beraberlik duygularını pekiştirmeyi amaçladığını belirterek, tüm vatandaşların etkinliğe katılımını beklediklerini ifade etti.
Kaynak: SAFİYE UYSAL




