Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürü Hakkı Öztürk, Bayat Belediye Başkanı Halil İbrahim Bodur ve Kamu Hastaneleri Başkanı Mehmet Duran ilçede yapılması planlanan hastane ve 112 Acil Sağlık İstasyonu alanında incelemelerde bulundu.

İl Sağlık Müdürü Ve Başkan Bodur Proje Alanını İnceledi2

SAĞLIK YATIRIMI İÇİN PROJE ALANI GEZİLDİ

Süne zararlısına karşı sahada yoğun mesai
Süne zararlısına karşı sahada yoğun mesai
İçeriği Görüntüle

Bayat ilçesinde hayırsever bir vatandaş tarafından yapılması planlanan hastane ve 112 Acil Sağlık İstasyonu projesi için belirlenen alanda yapılan incelemelerde, sağlık tesisinin teknik durumu ve yapılacak çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Heyet, proje alanını gezerek yetkililerden bilgi aldı. Bayat Belediye Başkanı Halil İbrahim Bodur yaptığı açıklamada, “İlçemize kazandırılacak bu önemli sağlık yatırımının hayırlı olmasını diliyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Gamze Karabulut