Beşiktaş’ın eski teknik direktörü Sergen Yalçın, katıldığı programda siyah-beyazlı taraftarlara yönelik dikkat çeken ifadeler kullandı. Görev yaptığı dönemde yaşananlara değinen Yalçın, taraftarın kendisine karşı tutumundan dolayı kırgın olduğunu söyledi.
“Bana Çok Ayıp Ettiniz”
Beşiktaş taraftarına seslenen Yalçın, kendisine yapılan eleştirileri unutmadığını belirterek, “Beşiktaş taraftarına söyleyeceğim tek şey, bana çok ayıp ettiniz” dedi.
Ayrılık Sürecini Hatırlattı
Siyah-beyazlı kulüpten ayrıldığı döneme de değinen deneyimli teknik adam, karar sürecinde taraftarın etkili olduğunu ifade etti. Yalçın, “Taraftar isterse giderim dedim, taraftar istedi gittim” sözleriyle o döneme ilişkin değerlendirmede bulundu.
Italiano’ya Destek Çağrısı
Sergen Yalçın, Beşiktaş’ın teknik direktörü Vincenzo Italiano hakkında da konuştu. Taraftarlardan sabırlı olmalarını isteyen Yalçın, “Bana yapılanları Italiano’ya yapmayın, bırakın adam işini yapsın” ifadelerini kullandı.
Yalçın’ın açıklamaları, Beşiktaş camiasında ve sosyal medyada geniş yankı uyandırdı.




