Başhekim Op. Dr. Osman Acar, İdari ve Mali İşler Müdürlüğü ile birlikte yöneticiler ve çalışanların katılım sağladığı toplantıda, sağlık hizmetlerinin etkin ve kesintisiz şekilde sürdürülebilmesi için yapılan çalışmalar değerlendirildi. Programda ayrıca, hastanede 30 yıllık hizmet süresini tamamlayan personele vefa gösterildi. Uzun yıllar kurumda görev yapan çalışanlara teşekkür belgeleri takdim edildi.

Fotoğraf açıklaması yok.

“Yeşilay sağlıklı yaşam ligi projesi” Afyon’da geniş katılımla gerçekleştirildi
“Yeşilay sağlıklı yaşam ligi projesi” Afyon’da geniş katılımla gerçekleştirildi
İçeriği Görüntüle

TÜM ÇALIŞANLARA TEŞEKKÜR EDİLDİ

Başhekim Osman Acar, sağlık hizmetlerinde idari birimlerin kritik bir rol üstlendiğini belirterek, kurumun başarısına katkı sunan tüm çalışanlara teşekkür etti. Özellikle uzun yıllar emek veren personelin özverisinin büyük bir değer taşıdığını ifade etti. Program, çalışanlara teşekkür edilmesi ve iyi dileklerin iletilmesiyle sona erdi.

hastane görseli olabilir

Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ