Bayat İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, vatandaşlarla bir araya gelerek yangınlara neden olabilecek ihmaller konusunda uyarılarda bulundu. Yapılan çalışma kapsamında özellikle sıcak havalarda daha dikkatli olunması gerektiği vurgulandı.

EMNİYET EKİPLERİNDEN VATANDAŞLARA UYARI
Bayat İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen bilgilendirme faaliyetlerinde, orman yangınlarına sebep olabilecek davranışlardan kaçınılması gerektiği anlatıldı. Vatandaşlara, anız yakılması, kontrolsüz ateş kullanımı ve doğaya izmarit atılması gibi yangın riskini artıran unsurlar hakkında bilgi verilerek gerekli hassasiyetin gösterilmesi istendi.
KAYMAKAMLIKTAN DUYARLILIK ÇAĞRISI
Bayat Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, "Türkiye genelinde yaz aylarıyla birlikte hava sıcaklıklarındaki yükseliş ve nem oranının düşmesiyle orman yangını riski artarken, vatandaşlarımıza yangına sebep olabilecek davranışlardan uzak durmaları yönünde bilgilendirmeler yapılmıştır." ifadelerine yer verildi. Yetkililer, ormanların korunmasının herkesin ortak sorumluluğu olduğuna dikkat çekerek vatandaşları duyarlı davranmaya davet etti.





