Genç Kadınlar kategorisinde yarışan başarılı sporcu, parkurda yaşadığı talihsiz düşüşe rağmen yarıştan çekilmeyerek finiş çizgisine ulaştı ve Balkan ikincisi olarak gümüş madalyanın sahibi oldu.

BAŞARISI ÖDÜLLE KARŞILIK BULDU
Uluslararası organizasyonda elde ettiği önemli derecenin ardından Nazife Tuncel, Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk tarafından makamda ağırlandı. Ziyarette milli sporcu ile antrenörü Saniye Sezer Gürsesliler başarılarından dolayı tebrik edilirken, gösterdikleri emek ve elde ettikleri başarı nedeniyle ödüllendirildi. İl Müdürü Öztürk, şampiyona süreci hakkında sporcu ve antrenöründen bilgi alarak, Nazife Tuncel'in azmi ve mücadele ruhunun genç sporcular için örnek teşkil ettiğini ifade etti.
" DAHA NİCE ŞAMPİYONLAR ÇIKACAK"
Manisa'da bisiklet sporuna yönelik çalışmaların her geçen gün geliştiğini vurgulayan Yunus Öztürk, Akhisar'da yetişen bir sporcunun milli formayla uluslararası arenada kürsüye çıkmasının büyük gurur yaşattığını belirtti. Antrenör Saniye Sezer Gürsesliler'in özverili çalışmalarının uluslararası başarılarla karşılık bulduğunu dile getiren Öztürk, bu çalışmalar sayesinde Manisa'dan gelecekte Balkan, Avrupa ve dünya şampiyonlarının yetişeceğine inandığını söyledi. Nazife Tuncel ve antrenörü ise kendilerine verilen desteklerden dolayı teşekkür ederek yeni organizasyonlarda daha büyük başarılara imza atmak için çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti. Ziyarette Akhisar Karabulut Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Gürkan Başaran ile kulüp yöneticisi Eftal Gürsesliler de hazır bulundu.



