Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu, ilçede görev sürelerini tamamlayarak farklı il ve ilçelere tayin olan hakim ve savcılar onuruna düzenlenen veda yemeğine katıldı. Programda konuşan Başkan Koyuncu, görev yaptıkları süre boyunca adaletin tesisi için özveriyle çalışan hakim ve savcılara teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi. Koyuncu, “Görev süreleri boyunca adaletin sağlanması adına özveriyle çalışan kıymetli yargı mensuplarımıza şahsım ve ilçem adına şükranlarımı sunuyor, yeni görev yerlerinde muvaffakiyetler diliyorum” ifadelerini kullandı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen program, günün anısına hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Emirdağ’da Hakim ve Savcılara Veda Programı
Afyonkarahisar Emirdağ’da görev sürelerini tamamlayarak farklı il ve ilçelere tayin olan hakim ve savcılar için düzenlenen veda programına Belediye Başkanı Serkan Koyuncu da katıldı.
Özel Haber
Trend Haberler
Afyon’daki hastane tartışmasına ilişkin ilk açıklama: Acar ne dedi?
Afyon’daki cinayet davasında dikkat çeken tanık beyanı: “Sinan Taşdemir kan parası veremem dedi”
Afyon’da sudan sebeple kavga: Mahkeme ne karar verdi?
Bu üç müdür iyi ki Afyon’da!
Afyonkarahisar bu kez merkezden sallandı! Peş peşe depremler kaydedildi
ATTİLA SAYESİNDE HAYAL GERÇEK OLDU


