Afyonkarahisar İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, Milli Eğitim Bakanlığının Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında hayata geçirilen Erdem-Değer Eylem Projesi Ödül Töreni yoğun katılımla gerçekleştirildi. İl Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonu’nda düzenlenen programa İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, Eğitim Müfettişleri Başkanı Yusuf Turhan, müdür yardımcıları, ilçe milli eğitim müdürleri, şube müdürleri, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda davetli katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, değerler eğitiminin önemi vurgulanırken proje kapsamında başarılı çalışmalara imza atan öğrenciler ödüllendirildi.

DEĞERLER EĞİTİMİNİN ÖNEMİ VURGULANDI
Programın açılış konuşmasını yapan İl Milli Eğitim Müdürü Miraç Sünnetci, Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda akademik başarının yanı sıra ahlaki duruşu güçlü bireyler yetiştirmenin önemine dikkat çekti. Değerler Hareketi Projesi kapsamında öğrencilerin hayatlarına rehberlik eden anlamlı çalışmalar yürütüldüğünü belirten Sünnetci, projede görev alan okul yöneticilerine, öğretmenlere ve ekip üyelerine teşekkür etti. Konuşmasında, çocukların kalbine sevgi ekmenin toplumun geleceğini şekillendireceğini ifade etti.

EĞİTİME KATKI SUNAN İSİMLERE PLAKET VERİLDİ
Tören kapsamında ayrıca İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Öğretmen Akademileri Projesi çerçevesinde, 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirilen Şehir ve Kültür Akademisi, Edebiyat Akademisi, Biyografi Akademisi, Müzik Akademisi ve Gastronomi Akademisi çalışmalarında görev alan genel koordinatörler, yürütme kurulu üyeleri ve koordinatörlere plaket takdim edildi. Programda okul müdürleriyle eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapılırken, akademik, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler ele alındı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin erdem, değer ve karakter eğitimi anlayışını yansıtan program, ödül ve plaketlerin verilmesi ile hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.




