Frigya Kayahan Kasabası Sulama Göleti’nde gerçekleştirilen ördek salımı programı, bölgedeki yerel yöneticilerin katılımıyla düzenlendi. Programa Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ın yanı sıra İhsaniye Kaymakamı Koray Yanıktepe, Kayahan Belediye Başkanı Mustafa Demiral, Erkmen Belediye Başkanı Yücel Şahin, Işıklar Belediye Başkanı Murat Karamoçu, Yaylabağı Belediye Başkanı Niyazi Akgedik ve Çayırbağ Belediye Başkanı Ender Kiraz iştirak etti.

göl görseli olabilir

Gölet çevresinde gerçekleştirilen program kapsamında ördekler doğal yaşam alanlarına bırakılırken, katılımcılar bölgenin doğal yapısının korunması ve geliştirilmesine yönelik değerlendirmelerde bulundu. Program, protokol üyelerinin günün anısına hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından sona erdi.

Bakan Göktaş:“Bizi ayakta tutan ailemizdir”
Bakan Göktaş:“Bizi ayakta tutan ailemizdir”
İçeriği Görüntüle

Fotoğraf açıklaması yok.

Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ