Büro Memur-Sen Şube Başkanı Ali Keskin ve Memur-Sen temsilcileri, Afyonkarahisar Valisi Doç. Dr. Kübra Güran Yiğitbaşı’nı makamında ziyaret ettiler. Gerçekleştirilen ziyarette yapılan çalışmalar hakkında istişarelerde bulunuldu. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirten Vali Yiğitbaşı kendilerine teşekkür etti. Ziyaret günün anısına çekinilen fotoğrafların ardından son buldu. //HABER: FADİME ÖZKARAN
Muhabir: TE Bilisim





