Bir eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Keleş, yıl boyunca özveriyle görev yapan okul yöneticilerine, fedakarca çalışan öğretmenlere, azimle eğitim hayatını sürdüren öğrencilere ve desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti.
Okul yöneticilerinin eğitim kurumlarının başarıyla yönetilmesi ve eğitim ortamlarının geliştirilmesinde önemli rol üstlendiğini vurgulayan Keleş, gösterdikleri emeklerden dolayı tüm yöneticilere şükranlarını sundu. Öğrencilere de seslenen İlçe Milli Eğitim Müdürü Keleş, yaz tatilinin dinlenmenin yanı sıra kişisel gelişim açısından da değerlendirilmesi gerektiğini belirterek, "Tatilinizi kitap okuyarak, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle verimli geçirmenizi tavsiye ediyorum" ifadelerini kullandı.
ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERE TEŞEKKÜR
Öğretmenlere ve okul yöneticilerine, geleceğin teminatı olan öğrencilerin bilgi, beceri ve değerlerle yetiştirilmesi adına gösterdikleri özverili çalışmalardan dolayı teşekkür eden Keleş, velilerin eğitim sürecine sunduğu katkı ve iş birliğinin de büyük önem taşıdığını ifade etti. Mesajının sonunda tüm eğitim camiasına sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaz tatili dileyen Mehmet Ali Keleş, yeni eğitim öğretim yılında aynı heyecan ve kararlılıkla yeniden buluşmayı temenni etti.




