Görev yeri değişikliği nedeniyle Dinar'dan ayrılacak olan Dinar Askerlik Şubesi Başkanı Üsteğmen Mehmethan Bekiroğulları, Dinar Belediye Başkanı Veysel Topçu'ya veda ziyaretinde bulundu.
Belediyede gerçekleşen ziyarette Başkan Veysel Topçu, Üsteğmen Bekiroğulları'na ilçeye sunduğu hizmetlerden dolayı teşekkür ederek, yeni görev yerinde sağlık, başarı ve kolaylıklar diledi. Üsteğmen Mehmethan Bekiroğulları ise Dinar'da görev yaptığı süre boyunca gördüğü ilgi, destek ve misafirperverlikten dolayı Başkan Topçu'ya teşekkür etti. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Kaynak: SAFİYE UYSAL




