Afyonkarahisar Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) 32. Dönem Mezuniyet Töreni, yoğun katılımla gerçekleştirildi. Afyon POMEM tören alanında düzenlenen program, mezun öğrencilerin Polis Akademisi Marşı eşliğinde yerlerini almasıyla başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Polis Akademisi Başkanı Prof. Dr. Murat Balcı’nın mesajı dinlendi. Törene Afyonkarahisar Vali Vekili Celil Ateşoğlu, İkmal ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Dr. Yalçın Tecimer, 17. Hava ve Füze Savunma Üssü Komutanı Tuğgeneral Cüneyt Güven, Afyonkarahisar Belediye Başkan Vekili Fatma Gamze Kılıç, Afyon Kocatepe Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Şuayıp Özdemir, Afyonkarahisar İl Emniyet Müdürü Ahmet Birtan Erol, Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürü 1. Sınıf Emniyet Müdürü Üzeyir Aladağ, Afyonkarahisar İl Müftüsü Lütfü İmamoğlu, siyasi parti temsilcileri, kurum müdürleri, sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, vatandaşlar ve polis adaylarının aileleri katıldı.

Başkan Koyuncu sporcularla buluştu
Başkan Koyuncu sporcularla buluştu
İçeriği Görüntüle

432 GENÇ POLİS TEŞKİLATA KATILDI

Törende eğitimlerini başarıyla tamamlayan 432 polis adayı yemin ederek Türk Polis Teşkilatı’nın yeni mensupları oldu. Program boyunca marşlar eşliğinde tören alanındaki yerlerini alan mezunlar, ailelerinin gurur dolu bakışları arasında mezuniyet heyecanı yaşadı. Protokol üyeleri ve vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği törende duygu dolu anlar yaşandı.

AİLESİNE VE EĞİTMENLERİNE TEŞEKKÜR ETTİ

POMEM Dönem birincisi Polis Memuru Metehan Uçar, mezunlar adına yaptığı konuşmada eğitim sürecini geride bırakmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, “Acısıyla tatlısıyla yaklaşık on aylık bir eğitim sürecini geride bıraktım. Bizleri buraya getiren ve bizleri yetiştiren annelerimize, babalarımıza gönülden şükranlarımı sunuyorum. Onların haklarını ödeyemeyiz. Lakin bugün mezun olarak bir nebze de olsun evlatlık vazifemizi yerine getirdiğimize inanıyorum” dedi.

“MİLLETİMİZE HİZMET ETMENİN SORUMLULUĞUNUN BİLİNCİNDEYİZ”

Genç polis memurlarının görevlerini hukukun üstünlüğü ve insan hakları çerçevesinde yerine getireceğini vurgulayan Uçar, “Bizler genç polis memurları olarak çağın gereklerine ayak uyduracak, üstün görev anlayışını sürdürecek, aziz milletimizin huzurunu, düzenini ve güvenliğini sağlayacak; insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, laik, demokratik ve hukuk devleti ilkeleri çerçevesinde görevimizi ifa etmeye çalışacağız. Vatanımızın bekası uğruna canlarını veren tüm şehitlerimizin ve emaneti bize teslim eden milletimizin üzerimize yüklediği sorumluluğun bilincindeyiz” ifadelerini kullandı. Konuşmasının ardından dönem birincisi Metehan Uçar, mezuniyet geleneği kapsamında yaş kütüğüne plaket çaktı.

Kaynak: FEYZA ÖZAY TOPUZ