Başkan Koyuncu sporcularla buluştu
Başkan Koyuncu sporcularla buluştu
İçeriği Görüntüle

Ulusal Su Seferberliği kapsamında yürütülen çalışmalar doğrultusunda, ilimizde bulunan T Tipi Cezaevi Jandarma Tabur Komutanlığında görev yapan rütbeli personel ile askerlik görevini sürdüren er ve erbaşlara yönelik su verimliliği farkındalık eğitimi düzenlendi. Eğitimde, bireysel su kullanımında verimliliğin artırılması, su tasarrufu yöntemleri ve su kaynaklarının korunmasına yönelik temel başlıklar ele alındı. Katılımcılara ayrıca “azalt, değiştir ve yeniden kullan” yaklaşımını içeren bilgilendirici broşürler dağıtıldı. Program kapsamında karşılıklı etkileşim sağlanırken, katılımcıların soruları yanıtlandı ve su kaynaklarının korunmasına yönelik farkındalığın artırılmasının önemi üzerinde duruldu.

Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ