Toplantıda, kurumlar arası iş birliğinin geliştirilmesi, yürütülen çalışmaların değerlendirilmesi ve hizmetlerin daha etkin şekilde sürdürülmesine yönelik konular ele alındı.
ÇALIŞMALAR MASAYA YATIRILDI
Program kapsamında, Bakanlığa bağlı taşra teşkilatlarının yürüttüğü faaliyetler değerlendirilirken, kurumlar arasındaki iletişim ve koordinasyonun artırılmasına yönelik görüş alışverişinde bulunuldu. Devam eden çalışmaların mevcut durumu gözden geçirilerek önümüzdeki döneme ilişkin planlamalar da değerlendirildi.
İŞ BİRLİĞİ VURGUSU
Toplantıda, tarım ve ormancılık alanında sunulan kamu hizmetlerinin daha verimli yürütülebilmesi için kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekildi. Ortak çalışma kültürünün güçlendirilmesi ve sahadaki faaliyetlerin etkinliğinin artırılması amacıyla benzer toplantıların sürdürüleceği ifade edildi.



