Yurdunuseven ve Arslan’dan dolu sonrası geçmiş olsun mesajı
Yurdunuseven ve Arslan’dan dolu sonrası geçmiş olsun mesajı
İçeriği Görüntüle

Belediye makamında gerçekleşen ziyarette Sandıklı’ya ilişkin çeşitli konular ele alınırken, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede ilçe gündemine dair değerlendirmeler yapıldı.

İLÇE KONULARI GÖRÜŞÜLDÜ

Ziyaret sırasında Sandıklı’nın mevcut durumu, yürütülen çalışmalar ve ilçeye yönelik çeşitli konular üzerine sohbet edildi. Başkan Öztaş, nazik ziyaretlerinden dolayı misafirlerine teşekkür etti. Karşılıklı iyi dileklerin paylaşılmasının ardından ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ