Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ın talimatıyla, belediyeye bağlı SANBEL İştirakler Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Konak Park yeniden hizmete açıldı. Yaz aylarında vatandaşların dinlenebileceği ve keyifli vakit geçirebileceği sosyal alanlardan biri olan Konak Park, özellikle aileler ve çocuklar için güvenli ve konforlu bir buluşma noktası olarak hizmet verecek.
YAZ BOYUNCA HİZMET VERECEK
Sandıklı Belediyesinden yapılan açıklamada, Konak Park’ın yaz sezonu boyunca ilçe halkının kullanımına açık olacağı belirtilerek, tüm vatandaşlar parktan faydalanmaya davet edildi. Belediye yetkilileri, ilçede sosyal yaşamı canlandırmaya yönelik çalışmaların aralıksız sürdürüleceğini ifade etti.
Kaynak: ODAK HABER MERKEZİ




