Bayat Belediye Başkanı Halil İbrahim Bodur, Gömü Belediye Başkanı Ramazan Eryıldız ve AK Parti Bayat İlçe Başkanı Ahmet Çoban ile birlikte Mallıca Köyü’nde gerçekleştirilen yağmur ve şükür duası programına katıldı.

696428405 1413237704163005 7973418461794921015 N

Bayat’ta 19 Mayıs nasıl kutlandı?
Bayat’ta 19 Mayıs nasıl kutlandı?
İçeriği Görüntüle

BAŞKAN BODUR’DAN TEŞEKKÜR MESAJI

Program sonrası açıklamalarda bulunan Halil İbrahim Bodur, etkinliğin dayanışma ve kardeşlik ortamı içerisinde gerçekleştiğini ifade etti. Bodur, “Birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleşen programda hemşehrilerimizle bir araya geldik. Misafirperverliklerinden dolayı Mallıca Köyü Muhtarımıza ve kıymetli hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz” dedi.

Kaynak: Gamze Karabulut