Başkan Topçu, mesajında bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri kutlayarak, onların yetişmesinde büyük emek harcayan öğretmenlere ve velilere teşekkür etti.
Öğrencilerin yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmelerini temenni eden Başkan Topçu, "Bir eğitim öğretim yılını daha başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, öğretmenlerimize ve velilerimize emekleri için teşekkür ediyorum. Tüm öğrencilerimize sağlıklı, mutlu ve keyifli bir yaz tatili diliyorum" ifadelerini kullandı. Başkan Veysel Topçu, yeni eğitim öğretim yılında tüm öğrencilere başarılar dileyerek mesajını tamamladı.
Kaynak: SAFİYE UYSAL




