Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Kırklareli'nde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakaları'nda Manisa'yı temsil eden Hokey Kız Takımı, başarılı sonuçlarla dikkat çekti. Turnuva boyunca rakipleriyle beş karşılaşmaya çıkan Manisa ekibi, müsabakaların tamamını kazanarak organizasyonu namağlup tamamladı.

5 KARŞILAŞMADAN 5 GALİBİYET ÇIKARDI

Bölge müsabakalarında oynadığı tüm maçlardan galibiyetle ayrılan Manisa Hokey Kız Takımı, aldığı sonuçlarla bölge birinciliğini elde etti. Turnuvayı yenilgisiz tamamlayan ekip, bu başarısıyla Anadolu Yıldızlar Ligi Türkiye Şampiyonası'na katılma hakkı kazandı.

TÜRKİYE ŞAMPİYONASI HAZIRLIKLARI DEVAM EDİYOR

5 ay önce evlenmişlerdi: Eşiyle tartışan koca bunu da yaptı!
5 ay önce evlenmişlerdi: Eşiyle tartışan koca bunu da yaptı!
İçeriği Görüntüle

Bölge etabını başarıyla tamamlayan Manisa Hokey Kız Takımı, Türkiye Şampiyonası öncesindeki hazırlıklarını sürdürüyor. Bölge birincisi olarak finallere katılacak olan Manisa temsilcisi, Türkiye Şampiyonası'nda mücadele edecek takımlar arasında yer alacak.

Kaynak: İHA