Afyon’da temizlik ve yeşil alan çalışmaları sürüyor
Afyon’da temizlik ve yeşil alan çalışmaları sürüyor
İçeriği Görüntüle

Program kapsamında gençlerin katılımıyla çevre temizliği çalışmaları gerçekleştirilirken, doğanın korunması ve ormanların gelecek nesillere aktarılmasının önemine dikkat çekildi. Etkinlikte gençler hem çevre temizliği yaptı hem de doğa sevgisi konusunda bilinç kazandı.

Whatsapp Image 2026 05 18 At 14.28.07

PROTOKOL ÜYELERİ GENÇLERLE BULUŞTU

Etkinliğe katılan Afyonkarahisar Vali Yardımcısı Murat Büyükköse, Afyonkarahisar Orman İşletme Müdürü Mutlu Tepe ve diğer protokol üyeleri de gençlerle bir araya gelerek çevre duyarlılığı konusunda farkındalık oluşturdu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen etkinlikte, “Orman Benim” projesiyle çevre bilincinin yaygınlaştırılması ve yeşil alanların korunmasına yönelik çalışmaların sürdürüleceği ifade edildi.

Kaynak: Gamze Karabulut